منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مایک زامبیدیس هم ژوئن امسال بازنشست می شود!

"از اینکه طی این سال ها در کنار من بودید تشکر می کنم.من را با محبت و انرژی مثبت خود حمایت می کنید.

پس از 24 سال وقت آن است که دوران ورزشی من با دو مبارزه آخرم بسته شود.

9 مِی (19 اردیبهشت 94) در قبرس و ماه ژوئن در آتن.

پس از 177 مبارزه،154 پیروزی و 87 ناک اوت،تجربه،دانش و درس هایی که توسط کیک بوکسینگ و قهرمانی بدست آوردم غیر قابل شمارش و غیر قابل ارزش گذاری است.بعضی از آنها این است که جرأت داشته باشیم آرزو بکنم و موفق باشم در چیزهایی که بقیه نقشه کشیده اند که نتوانم.من آموختم که ترس و استرس را در پیروزی ها و خوشی ها وا نهم.یاد گرفتم وقتی که افتادم،فرصتی است تا استراحت کنم تا قدرتمندتر،با تجربه تر برخیزم و با خشم برای رویاهایم مبارزه کنم.من آموختم که بهترین دفاع پیش بینی است که می توانم با استراتژی درست و تمرین آنها را در درون رینگ ناک دان کنم که آن بستگی به انگیزه دارد.قربانی بزدل است.یاد گرفتم که با بینایی،اعتقاد،صبر،استقامت،نظم و عشق فراوان می توانم رویاهای افسار گسیخته خود را تحقق ببخشم.

راه آسان نبود،اما این راه من را شخم زد.پس توانستم در درون رینگ با بهترین های دنیا سخت تر دست و پا بزنم،15 عنوان جهانی به دست آورم.همیشه با صلیب و پرچم یونان بر روی سینه ام بیرون آمدم.با افتخار و احترام به کشورمان نمایندگی وطنم،فرهنگم و تاریخ وزینش و برای آنچه که ایستاده ایم را بر عهده داشتم.

به دنبال اینم که شماها را در این دو مبارزه آخر در کنارم داشته باشم و با هم این دو مبارزه را انجام دهیم.

با احترام

مایک زامبیدیس آهنی


نظرات شما عزیزان:

saberk1
ساعت21:34---13 ارديبهشت 1394
بخدا حیف شد دیگه مثلش نمیاد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 12 ارديبهشت 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com